Agenda wydarzenia

FREE ENTRY

9:00 - 9:30

Rejestracja, powitalna kawa i networking

9:30 - 10:15

Panel dyskusyjny 1 :  Strategia

Czy można stworzyć strategię CX “bez trudnego klienta”?


Eksperci w panelu:

10:15 - 11:00

Panel dyskusyjny 2 : Jakość i komunikacja

Jak rozmawiać z trudnymi klientami i utrzymać standardy jakości?


Eksperci w panelu:

11:00 - 11:20

Przerwa kawowa i networking, spotkania z Partnerami

11:20 - 12:00

Panel dyskusyjny 3 : Technologia i procesy

Jak technologia może wspierać procesy obsługi trudnego klienta?


Eksperci w panelu:

12:00-12:30

Przerwa kawowa i networking, spotkania z Partnerami, koniec części FREE ENTRY

MISSION CX

12:30 - 13:10

Panel dyskusyjny 4 : KPI i efektywność

Jak zmierzyć efekty kontaktu z trudnym klientem?


Eksperci w panelu:

13:10 - 13:30

Prezentacja wyników badania “Trudny klient w CC”



Każdy z uczestników części MISSION CX konferencji otrzyma pełny raport z wynikami badania!

Eksperci :

13:30 - 14:15

Lunch

14:15 - 15:30

Warsztat 1: 

Odporność psychiczna MTQ Plus® - jak zarządzić rozmową z trudnym rozmówcą wykorzystując kompetencje konsultantów, którzy w sytuacjach stresowych radzą sobie lepiej, bardziej, skuteczniej?


Opis warsztatu:

Psychologowie, modelując cechy osób o wysokiej rezyliencji, wyodrębnili 8 kluczowych umiejętności. Podczas warsztatu poznasz te umiejętności oraz praktyczne wskazówki, jak je wzmacniać, wykorzystując model Odporności Psychicznej w kontekście pracy w contact center.


Podczas warsztatu:



Warsztat poprowadzi: 

Warsztat 2

Klienci z piekła rodem – jak przygotować zespół do pracy z wymagającymi klientami?




Opis warsztatu:

Interaktywny warsztat dla menedżerów realizujących działania rozwojowe w zakresie skutecznej obsługi trudnych klientów. Porozmawiamy o doświadczeniach z budowaniem standardu komunikacji, monitoringu rozmów reklamacyjnych i zapobieganiu stresowi u pracowników.


Podczas warsztatu:



Warsztat poprowadzi: 

15:30 - 15:45

Przerwa kawowa i networking, spotkania z Partnerami

15:45 - 17:00

Warsztat 1. Odporność psychiczna MTQ Plus® - jak zarządzić rozmową z trudnym rozmówcą wykorzystując kompetencje konsultantów, którzy w sytuacjach stresowych radzą sobie lepiej, bardziej, skuteczniej? - ciąg dalszy 

Warsztat 2: Klienci z piekła rodem – jak przygotować zespół do pracy z wymagającymi klientami? - ciąg dalszy

17:00 +

Podsumowanie konferencji, przestrzeń do networkingu

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu