Agenda wydarzenia
Agenda wydarzenia
W tym roku wydarzenie zostało podzielone na część bezpłatną FREE ENTRY oraz na część płatną MISSION CX.
Część FREE ENTRY składała się z trzech paneli dyskusyjnych dotyczących trzech najważniejszych elementów obłsugi klienta: Strategia, Jakość i komunikacja, Technologia i procesy.
Część MISSION CX składała się z: dodatkowego panelu dyskusyjnego - KPI i efektywność, dwóch warsztatów do wyboru, prezentacji wyników badania “Trudny klient w CC” oraz dodatkowego dnia webinarowego WEBINAR MISSION CX , zawierającego dwa warsztaty.
FREE ENTRY
9:00 - 9:30
Rejestracja, powitalna kawa i networking
9:30 - 10:15
Panel dyskusyjny 1 : Strategia
Czy można stworzyć strategię CX “bez trudnego klienta”?
Czy “trudni klienci” to obowiązkowy element strategii CX firmy?
Czy celem strategii CX powinien być brak “trudnych klientów”?
Dlaczego nie istnieje rynkowa definicja trudnego klienta?
Jakie są kategorie trudnych klientów?
Jak zorganizować struktury obsługowe?
Co jest ważniejsze - dedykowane procedury, czy specjalne umiejętności?
Mity, fakty i dane o obsłudze trudnego klienta.
10:15 - 11:00
Panel dyskusyjny 2 : Jakość i komunikacja
Jak rozmawiać z trudnymi klientami i utrzymać standardy jakości?
Kalibracja, czyli jakie są typowe sytuacje z trudnymi klientami?
Co standaryzować i jak kalibrować obsługę trudnych klientów?
Jakie są kluczowe kompetencje? Jak je wdrażać i rozwijać w zespołach?
Przegląd technik komunikacji skutecznych w obsłudze trudnego klienta.
Jak pomagać trudnym klientom dbając o bezpieczeństwo psychiczne konsultantów?
Rynkowe best i worst practice.
11:00 - 11:20
Przerwa kawowa i networking, spotkania z Partnerami
11:20 - 12:00
Panel dyskusyjny 3 : Technologia i procesy
Jak technologia może wspierać procesy obsługi trudnego klienta?
Jak technologia może realnie poprawić obsługę trudnego klienta?
Czy może być ważniejsza niż dobre procedury i odpowiednie umiejętności?
Czy technologia to obecnie problem solver, czy może jednak problem maker?
Jakie technologie mogą rozwiązać konkretne problemy w obsłudze trudnego klienta?
Front-line, czy back-office? Gdzie technologia przyniesie najwięcej pożytku?
Przykłady skutecznych wdrożeń z rynku.
12:00-12:30
Przerwa kawowa i networking, spotkania z Partnerami, koniec części FREE ENTRY
MISSION CX
12:30 - 13:10
Panel dyskusyjny 4 : KPI i efektywność
Jak zmierzyć efekty kontaktu z trudnym klientem?
Jak monitorować obsługę trudnego klienta i jego (nie)zadowolenie?
Jakie KPI i ich wartości stosuje rynek?
Co musisz wiedzieć o swoich trudnych klientach?
Jakość, czy efektywność? Co jest ważniejsze w obsłudze trudnego klienta?
Czy trudny klient zawsze oznacza niższe KPI i spadek efektywności działania?
Rynkowe benchmarki i trendy.
13:10 - 13:30
Prezentacja wyników badania “Trudny klient w CC”
Prezentacja wyników badania przedstawicieli branży CC przeprowadzonego w ramach przygotowania programu konferencji Let’s talk about CX 2025.
Badanie ma na celu identyfikację modeli obsługi trudnego klienta, ocenę ich efektywności oraz wpływu na pracowników i funkcjonowanie CC. Badanie ma także na celu poznanie opinii menedżerów i specjalistów z branży na temat wyzwań związanych z obsługą trudnych klientów oraz potrzebnych narzędzi i szkoleń.
Raport z badania będzie zawierał analizę zebranych danych i ogólne wnioski, na podstawie których każda firma będzie mogła porównać swój model działania z rozwiązaniami stosowanymi przez innych graczy na rynku. Raport będzie mógł być wykorzystany do optymalizacji modeli obsługi trudnego klienta, poprawy efektywności pracy CC oraz zwiększenia satysfakcji pracowników. Wyniki badania mogą być cennym źródłem wiedzy dla twórców szkoleń i narzędzi dla branży zdalnej komunikacji z klientami.
13:30 - 14:15
Lunch
14:15 - 15:30
Warsztat 1:
Odporność psychiczna MTQ Plus® - jak zarządzić rozmową z trudnym rozmówcą wykorzystując kompetencje konsultantów, którzy w sytuacjach stresowych radzą sobie lepiej, bardziej, skuteczniej?
Opis warsztatu:
Psychologowie, modelując cechy osób o wysokiej rezyliencji, wyodrębnili 8 kluczowych umiejętności. Podczas warsztatu poznasz te umiejętności oraz praktyczne wskazówki, jak je wzmacniać, wykorzystując model Odporności Psychicznej w kontekście pracy w contact center.
dowiesz się, która kompetencja jest kluczowa u konsultantów, którzy najlepiej radzą sobie z eskalującym klientem i jak ją rozwijać,
nauczysz się, jak praktycznie wykorzystać mechanizm neuronów lustrzanych, niezwykle skuteczny w zarządzaniu rozmową z klientem doświadczającym silnych emocji.
przeanalizujemy fragmenty rzeczywistych rozmów oraz korespondencji mailowej/chatowej z klientami, omawiając skuteczne sposoby reakcji,
poznasz i wypracujesz metody i techniki, które Twoi konsultanci będą mogli natychmiast zastosować w pracy.
Warsztat 2:
Klienci z piekła rodem – jak przygotować swój Zespół do pracy z wymagającymi kontrahentami w oparciu o typologię kolorystyczną na bazie G. Junga
Opis warsztatu:
Warsztat interaktywny dla Managerów i Specjalistów planujących działania rozwojowe. Porozmawiamy o doświadczeniach z budowaniem standardu komunikacji i minimalizowaniu stresu u pracowników w nawiązaniu do typologii klienta - co jest istotne, aby zapobiegać rotacji w zespole i planować skutecznie retencję bazy klientów.
Podczas warsztatu:
z jakimi typami trudnych klientów możesz mieć do czynienia – kluczowe klasyfikacje
jak prowadzić dialog obsługowy z "trudnym klientem" – etap szkolenia zespołu
jakie strategie komunikacyjne wdrażać podczas trudnych sytuacji – komunikacja związana z różnorodną typologią klienta
jakie zachowania i słowa obsługi wytwarzają trudne sytuacje - jakie zwroty tworzą trudnych klientów
jaki typ klienta może ciągle Cię zwodzić, a jaki może być nadmiernie wymagający i żądać przysług
Odpowiedzi na te i inne zagadnienia w oparciu o dostępne typologie.
15:30 - 15:45
Przerwa kawowa i networking, spotkania z Partnerami
15:45 - 17:00
Warsztat 1. Odporność psychiczna MTQ Plus® - jak zarządzić rozmową z trudnym rozmówcą wykorzystując kompetencje konsultantów, którzy w sytuacjach stresowych radzą sobie lepiej, bardziej, skuteczniej? - ciąg dalszy
Warsztat 2: Klienci z piekła rodem – jak przygotować swój Zespół do pracy z wymagającymi kontrahentami w oparciu o typologię kolorystyczną na bazie G. Junga - ciąg dalszy
17:00 +
Podsumowanie konferencji, przestrzeń do networkingu
WEBINAR MISSION CX*
TERMIN WEBINARU: 15 KWIETNIA
14:30 - 14:35
Rozpoczęcie
14:35 - 15:40
Warsztat: (s)Prawna obsługa trudnego klienta
Warsztat poświęcony aspektom prawnym w procesach obsługi trudnego klienta. Intensywne szkolenie, które wyposaży uczestników w wiedzę nt. kluczowych obszarów do zaopiekowania, takich jak ochrona danych osobowych, prawa konsumenta oraz odpowiedzialność cywilna. Uczestnicy dowiedzą się, jak regulacje prawne wpływają na codzienne interakcje z klientami, szczególnie w sytuacjach konfliktowych – zarówno z perspektywy ochrony interesów klienta, jak i firmy, a także pracownika. Warsztat koncentruje się na praktycznym zastosowaniu przepisów, umożliwiając uczestnikom skuteczne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, minimalizując ryzyko prawne dla nich samych oraz dla organizacji.
15:40 - 15:45
Przerwa
15:45 - 17:00
Warsztat: Trudny klient - praca nad własnym case study z wykorzystaniem metod mentoringowych
Spotkanie grupowe w formacie business problem solving.
Przyjdź z własnym case study dotyczącym trudnego klienta i wyjdziesz z rozwiązaniem dzięki wykorzystaniu metod mentoringowych. Nasz panel, prowadzony przez doświadczonych ekspertów, jest idealnym miejscem dla osób, które chcą zwiększyć swoją kompetencję w tej ważnej dziedzinie. Nie przegap okazji, aby uzyskać wartościowe wskazówki, narzędzia oraz wymianę doświadczeń z doświadczonymi osobami w branży CC. Ciesz się doskonałą okazją, aby poszerzyć swoje umiejętności zarządzania trudną sytuacją i skuteczniej radzić sobie z trudnymi klientami.
17:00
Podsumowanie i zakończenie
*Jeśli zakupiłeś bilet na część MISSION CX dostęp do webinaru masz wliczony w cenę biletu
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu