Naszą konferencję mogliśmy zorganizować m.in. dzięki następującym organizacjom. Dziękujemy za wsparcie i owocną współpracę.
Organizator
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jest najważniejszą organizacją non-profit działającą w obszarze marketingu bezpośredniego.
Wspieramy rozwój tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej między firmami i ich klientami.
Jesteśmy organizatorem konkursów, konferencji i innych projektów wyznaczających standardy w branży marketingu bezpośredniego, takich jak: Forum Marketingu Zintegrowanego, Golden Arrow, Polish Contact Center Awards, Studium Menedżer Contact Center, i in.
Partnerzy
Cludo
Jesteśmy ekspertami systemów Contact Center. Pomagamy wybrać najlepszy system Contact Center, dostosować go do indywidualnych potrzeb, wdrożyć i wspierać jego ewolucję.
Wdrażamy wielokanałowe (głos, mail, czat, video, Social Media) systemy Contact Center w chmurze oraz w modelu on-site.
Oferujemy gotowe integracje z systemami CRM lub wdrażamy zaawansowany system klasy CRM razem z systemem Contact Center (nowość).
Tworzymy przyszłość, w której ludzie i AI pracują razem. Oferowane przez Cludo systemy Contact Center są wspierane przez AI. Automatyczne podpowiedzi generowane AI w kanałach głos, chat, mail, podsumowanie całej konwersacji czat, podsumowanie oraz tagowanie rozmowy przez AI to dla nas codzienność.
Świadczymy usługi telco stworzone dla Call Center.
Jesteśmy w stanie dostarczyć lub zorganizować cały ekosystem komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi od telco, przez IVR, Contact Center z wykorzystaniem BOTów oraz AI, a na CRM kończąc.
Podnieś poziom Customer eXperience - udostępnij swoim Klientom dogodne dla nich kanały kontaktu, serwisy samoobsługowe dostępne 24h na dobę, a pracownikom wygodne narzędzia dostarczające pełną i kompletną informację nt. historii kontaktu z Klientem, a wszystko to wsparte sztuczną inteligencją. Wygoda, komfort i efektywność na pierwszym planie, a magia niech dzieje się w tle.
CORE Law
W kancelarii prawnej Grzybowski & Pilc Radcy Prawni naszą codziennością jest biznes, marketing, nowe technologie i ochrona danych. Realizujemy usługi prawne dla firm z branży technologicznej, produkcyjnej, IT, marketingowej oraz e-commerce. Tworzymy zespół złożony z pragmatycznych i godnych zaufania specjalistów. Zdejmujemy ze swoich klientów ciężar zagadnień prawnych i okołoprawnych, pozwalając im skupić się na realizowaniu ich własnych strategii.
Jesteśmy kancelarią efektywnego biznesu i nowych technologii.
yarrl S.A.
Grupa kapitałowa yarrl, działająca nieprzerwanie od 30 lat w Polsce, zrealizowała ponad 200 projektów dla sektorów prywatnego i publicznego. Spółka zadebiutowała na głównym parkiecie GPW w 2006 roku, a w październiku 2023 roku, poprzez połączenie Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. oraz pTAG sp. z o.o., powstał yarrl S.A.
Grupę yarrl tworzą także spółki Lockus (usługi contact center) oraz Lockus K2 (organizacja specjalistycznych konferencji).
W dobie gwałtownego wzrostu liczby rozwiązań opartych na AI, yarrl skupia się na selektywnym wykorzystaniu narzędzi do doskonalenia jakości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, yarrl dostarcza innowacyjne i sprawdzone technologie, które są niezbędne w nowoczesnym zarządzaniu contact center (CC).
W dynamicznie zmieniającym się świecie AI, yarrl pomaga organizacjom określić, które technologie są kluczowe, jakie narzędzia są nieodzowne, a które mogą szybko optymalizować koszty i zasoby.
Grupa kapitałowa yarrl jest nie tylko dostawcą technologii, ale także strategicznym partnerem, który pomaga klientom w adaptacji do przyszłości opartej na AI.
Patroni medialni
ccnews.pl
CCNEWS.pl to specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy oraz wydarzenia na Polskim rynku CC.
Strona: https://www.ccnews.pl
#PozaSkryptem
#PozaSkryptem to:
- regularne dyskusje ekspertów branży contact center (i pokrewnych) na tematy istotne dla obszaru zdalnej komunikacji z klientami,
- środowe pigułki wiedzy i inspiracji wprost od ekspertów i liderów rynku,
- zawsze aktualny temat i ciekawa dyskusja między praktykami.
Jeśli szukasz wiedzy i inspiracji podanych w ciekawy sposób, bo chcesz być na bieżąco z branżowymi trendami i opiniami liderów to #PozaSkryptem jest właśnie dla Ciebie.
Odwiedź nasz kanał na YouTube, żeby obejrzeć archiwalne odcinki i zasubskrybuj go, żeby nie przegapić kolejnych rozmów live.